Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

Καλημέρα



Με μια καλημέρα βραδινή θα ξεκινήσω .
Έτσι είμαι εγώ την μέρα είμαι σκοτεινή και το βράδυ φωτεινή .
Τις πρώτες ώρες της καινούργιας ημέρας γεννιέμαι 
και με το πρώτο πρωινό φώς σκοτώνομαι ,
Σαν σκάγια σκάνε απάνω μου οι ηλιαχτίδες  και δεν τις αντέχω .

Την νύχτα οι άνθρωποι πετάνε τις μάσκες . Ντύνονται με το σκοτάδι και κυκλοφορούν γυμνοί , κρατώντας μόνο την αλήθεια .
Κυκλοφορούν στα στενά και σκέφτονται πως η ημέρα που θα ξημερώσει θα είναι διαφορετική .
Δεν θα έχει θλίψη δεν θα είναι κίβδηλη.

Όμως πως να αλλάξει η μέρα όταν εμείς μένουμε ίδιοι ; 
Όταν εμείς είμαστε ψεύτικοι ;

Βαρέθηκα το φως να τυφλώνει την αλήθεια .
Βαρέθηκα ο χρυσός να γυαλίζει στον ήλιο .
Δεν θέλω άλλη χρυσόσκονη μέσα στα πρόσωπα τους .

Τότε μέσα στην απελπισία μου έρχεται το τέλος .
Το τέλος της ψευτιάς .

Τότε κυκλοφορώ , όταν κυριαρχεί το σκοτάδι και ακούω τις σκέψεις της αναγέννησης .
Ναι, είμαι πια σίγουρη το βράδυ ακούγονται πεντακάθαρα.
Όποιος έχει αυτί ξέρει , ξέρει να κοιτάει όχι απλά να βλέπει .
Μπορεί να περπατάει σε όλο το  φεγγάρι και όχι απλά στο φωτεινό μονοπάτι του .

Καλό ξημέρωμα  .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου